Jag har i två  omgångar sålt av 75 procent av mitt innehav i Eolus vind. Detta har jag gjort för att säkra den enorma vinst som jag har gjort i detta fina bolag. Jag har fortfarande kvar mer i kapital i bolaget än vad jag köpte aktierna för. Vilket visar den helt otroliga värdeökning som Eolus har haft det senaste året.

Nu får de pengar jag har fått loss jobba på annat håll och driva pengamaskinen vidare med ännu mera direktavkastning. an kan kanske då hävda att de aktier som köps in för dessa vinster är gratis.

Jag har fyllt på i mina tre månadsutdelare: Northwest, Chatham samt Cineplex. Dessutom har jag jämnat till antals-siffrorna i Mycronic och Cloetta. Förutom det har jag också köpt på mig mera i Diös.

Den här veckan har alltså varit extremt transaktionstung för att vara jag.

Jag önskar er alla en trevlig helg.